Kwaliteit
Siloah biedt kwalitatief goede zorg. Siloah hanteert een kwaliteitsmanagementsysteem wat voldoet aan de HKZ-normen. Siloah heeft het certificaat voor het HKZ-Keurmerk ontvangen.
Werken aan kwaliteit is een continu proces. Daarom worden er regelmatig cliënttevredenheidsonderzoeken gehouden. Hieronder vindt u de resultaten van het cliënttevredenheidsonderzoek in november 2017:
Cliënten | 8,4 |
Cliëntvertegenwoordigers | 7,7 |
Medewerkers | 7,2 |
Cliënten | 8,3 |
Cliëntvertegenwoordigers | 7,9 |
Kwaliteit en identiteit
De identiteit van Siloah verplicht de organisatie tot het bieden van kwaliteitszorg en – dienstverlening op hoog niveau. Deze kwaliteit is meetbaar, toetsbaar en inzichtelijk. Het doel van Siloah is om de (kwalitatieve) meerwaarde van identiteitsgebonden zorg- en dienstverlening aan te tonen.
Kwaliteitsrapport
Via deze link vind u het kwaliteitsrapport van Siloah Gehandicaptenzorg 2017.
Via deze link vind u de cliëntversie van het kwaliteitsrapport van Siloah Gehandicaptenzorg 2017.
Wachttijden
De wachttijden voor de locaties van Siloah fluctueren. Actuele informatie is opvraagbaar bij het cliëntservicebureau. Dit kan telefonisch (088 - 27 54 598) of via de mail (clientservicebureau@siloah.nl).